Ziarna kawy z Brazylii

Nie od dziś wiadomo, że kawa pobudza. Pija się ją zazwyczaj rano przed wyjściem do pracy lub szkoły, oraz w środku nocy na weselu by nie wylądować pod stołem zbyt wcześnie. Osobiście rzadko pijam kawę. Jeśli już to robię, to zawsze jest to kawa z jakimiś dodatkami, np. z mlekiem. Nie pogardzę także wynalazkiem z kawiarni ;-)


Dzisiejszy post dotyczy zgoła innego produktu nie przeznaczonego do picia:



Smakowicie kawowy żel pod prysznic firmy Yves Rocher z serii Jardins du Monde. Mam go już od jakiegoś czasu i jak widać, wkrótce zostanie on zdenkowany. Pachnie kawą i pobudza zmysły- testowany na kacu ;p

Opis produktu:
Żel pod prysznic Ziarna kawy z Brazylii to kosmetyk do mycia ciała o kremowej konsystencji, który jednocześnie pielęgnuje skórę puszystą pianą o zapachu świeżo zmielonej kawy, przywołując skojarzenia z aromatycznymi brazylijskimi plantacjami kawowców. Formuła wykorzystująca pobudzające właściwości zapachu kawy, wzbogacona została składnikami o działaniu nawilżającym i łagodzącym. Kosmetyk ma neutralny dla skóry odczyn pH.

Moja opinia:
Konsystencja żelu kremowa, pachnąca słodką kawą. Przyjemnie się pieni. Piana jest miękka i jedwabista w swojej konsystencji. Co do wspomnień o brazylijskiej plantacji kawowca, to takowych nie mam, ponieważ nigdy tam nie byłam, ale zapach jest pobudzający, szczególnie rano. Niestety używany na dłuższą metę bez stosowania jakiegoś nawilżacza po, wysusza skórę. Po jednym razie nic się nie dzieje, ale lepiej nie zapominać o balsamie czy mleczku po zakończeniu prysznica. Opakowanie poręczne. Nie wyślizguje się z ręki, ale na mokro może pojawić się problem z otwarciem wieczka (przytrafiło mi się, ale przy innym wariancie zapachowym, więc nie wiem od czego to zależy).
   Ogólnie rzecz biorąc, polecam. Cena nie jest wygórowana, zazwyczaj w ofercie wysyłkowej kosztuje on nieco mniej niż na stronie. Zapach może wydawać się niektórym nieco mdły, ponieważ jest słodki, ale miłośnikom słodkiej kawy powinien się spodobać. Wydajność taka sobie. Wszystko zależy od tego jakich ilości kto używa. Ja oprócz tego żelu mam jeszcze trzy inne, więc jeszcze mi się nie skończył.


Skład: AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, AMMONIUM LAURYL SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, GLYCERIN, PROPYLENE GLYCOL, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE, PEG-7 GLYCERYL COCOATE, PARFUM, SODIUM BENZOATE, CITRIC ACID, STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER, TETRASODIUM EDTA, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, ALLANTOIN, SODIUM CHLORIDE, POLYQUATERNIUM-7, SALICYLIC ACID, METHYLPROPANEDIOL, SODIUM LAURYL SULFATE, SESAMUM INDICUM SEED OIL, COFFEA ARABICA SEED EXTRACT, POTASSIUM SORBATE, DENATONIUM BENZOATE, Cl 17200, Cl 19140, Cl 42090.

* opis produktu pochodzi ze strony producenta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;-)

Interesujące mnie blogi odwiedzam i komentuję z własnej woli ;]

Ważne!

Zdjęcia, na których został umieszczony adres tej strony, są mojego autorstwa. Proszę o nie kopiowanie ich bez mojej zgody.