Kosmetyki do stóp za grosze

Stopy to ta część ciała, o której zazwyczaj zapominam i pewnie dlatego wygląda ona tak a nie inaczej. Mam tu na myśli twardą skórę na piętach, która nie tylko wygląda mało estetycznie, ale niekiedy wręcz przeszkadza zachowując się jak tarka lub po prostu boleśnie pęka.
No, z tym pękaniem to trochę przesadziłam, bo akurat u mnie ten problem jeszcze się nie pojawił (ale jestem na dobrej drodze), jednak z szorstkością pięt mam już niemały problem. W dodatku moje stopy są bardzo delikatne i niemal wszystkie buty zostawiają na nich ślad w postaci pęcherzy lub odcisków. Na koniec dochodzi jeszcze nadmierna potliwość, oraz wiążący się z tym nieprzyjemny zapach.

Tak, jestem kobietą i nie wstydzę się do tego przyznać: moje nogi również się pocą i potrafią śmierdzieć podobnie do męskich. Zaczęło się to u mnie gdy weszłam w okres dojrzewania i niestety ze mną pozostało, dlatego też kosmetykami do stóp jakich głównie używam są kremy i spraye dezodorujące.

A ostatnio, gdy byłam w Biedronce na zakupach, po prostu opadła mi szczęka.



Znalazłam kosmetyki do stóp za bagatela 1,49 zł! Ze trzy razy sprawdzałam cenę, ale one naprawdę tyle kosztują. Do kompletu jest jeszcze peeling, ale oceniając stan moich pięt to zdecydowanie lepiej sprawdziłby się na nich pumeks...

W każdym razie, żelu dezodorującego i tak szukałam, a balsam wzięłam dla towarzystwa z myślą oczywiście o stopach, o które wreszcie postanowiłam nieco bardziej zadbać.

Opis produktów:

Składniki aktywne:
Kwasy owocowe AHA- o właściwościach złuszczających i wygładzających.
Oliwa z oliwek- o właściwościach nawilżających i wzmacniających.
Alantoina- o właściwościach łagodzących i regenerujących.

Efekty działania:
Potwierdzone testem aplikacyjnym po 2 tygodniach regularnego stosowania:
Zmniejsza uczucie wysuszenia naskórka 100%
Zmiękcza naskórek 95%
Wygładza i nawilża 95%
Zmniejsza podatność na rogowacenia 95%

 

Składniki aktywne:
Szałwia lekarska- o właściwościach przeciwpotnych i przeciwzapalnych.
Gliceryna- o właściwościach nawilżających i zmiękczających.
D-pantenol- o właściwościach łagodzących i regenerujących.

Efekty działania:
Potwierdzone testem aplikacyjnym po 2 tygodniach regularnego stosowania:
Odświeża i osusza stopy 100%
Chłodzi 90%
Działa antyperspiracyjnie 90%
Działa dezodorująco 95%

 

Moim skromnym zdaniem...
Nie spodziewałam się nie wiadomo czego. Za takie pieniądze to właściwie można się zastanawiać, czy powinno się oczekiwać czegokolwiek, ale okazało się, że można.

Najwięcej radości sprawiło mi działanie żelu, bo żel działa! Stopy się nie pocą i nie wydzielają nieprzyjemnego zapachu. Efekt chłodzenia jest dość krótki, jednak zimą można ochłodzić nogi wystawiając je po prostu przez okno, więc jak na razie ta funkcja nie ma dla mnie zbyt dużego znaczenia. Przy aplikacji należy uważać by nie wycisnąć go zbyt dużo.
Zapach: bardzo przyjemny, świeży, miętowo-szałwiowy.
Kolor: miętowy.
Konsystencja: żel. Pod wpływem ciepła zaczyna się rozrzedzać i łatwo jest go rozprowadzić po całej stopie używając niewielkiej jego ilości. Dobrze się wchłania.

Niestety jeśli chodzi o krem to już tak pięknie nie jest... Wchłania się równie szybko jak żel, ale niestety nie zauważyłam żadnego nawilżania z jego strony. No, chyba że w kilka minut po aplikacji, ale uczucie to bardzo szybko znika, a moje pięty jak twarde były tak i są.
Zapach: delikatny, lekko cierpki.
Kolor: biały.
Konsystencja: kremowa, dosyć gęsta.

Żel polecam. To bardzo fajny i przyjemny kosmetyk. Składowo pozostawia sporo do życzenia, ale za tę cenę zadziwiające jest, że w ogóle działa.
Krem niestety nie spełnił moich oczekiwań i nie polecam go.


Skład: AQUA, ALCOHOL DENAT., ALUMINIUM CHLOROHYDRATE, PROPYLENE GLYCOL, POLYSORBATE-20, HYDROXYETHYLCELLULOSE, GLYCERIN, PEG-7 GLYCERYL COCOATE, SALVIA OFFICINALIS LEAF EXTRACT DMDM HYDANTOIN, PARFUM, MENTHOL, PANTHENOL, CAMPHOR, PHENOXYETHANOL, METYLPARABEN, ETHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, CITRAL, CITRONELLOL, HEXYL CINNAMAL, LIMONENE, CL 42090.

Skład: AQUA, PARRAFINUM LIQUIDUM, CETEARYL ALCOHOL, GLYCERIN, STEARIC ACID, ALCOHOL DENAT., ETHYLHEXYL STEARATE, OLEA EUROPEA FRUIT OIL, GLYCERYL STEARATE, PEG-100 STEARATE PASSIFLORA EDULIS FRUIT EXTRACT, CITRUS LIMON FRUIT EXTRACT, LANOLIN, PHENOXYETHANOL, DIMETHICONE, CETEARETH-20, UREA, ALLANTOIN, LACTIC ACID, SALICYLIC ACID, PANTHENOL, PROPYLENE GLYCOL, SALVIA OFFICINALIS LEAF EXTRACT, PETROLATUM, PARFUM, CARBOMER, SODIUM HYDROXIDE, DMDM HYDANTOIN, METHYLPARABEN, ETHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, LECITHIN, TOCOPHEROL, ASCORBYL PALMIATE, HYDROGENATED PALM GLYCERIDES CITRATE, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BISULFITE, DISODIUM EDTA, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, CITRAL, CITRONELLOL, HEXYL CINNAMAL, LIMONENE.

3 komentarze:

  1. Wow, za tę cenę to i ten gorszy krem warto kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę mu musiała znaleźć jakieś inne zastosowanie ;-)

      Usuń
  2. Miałam tylko krem i też nie byłam zbyt zadowolona-stosowany pod skarpetki jeszcze jako-tako dawał radę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)

Interesujące mnie blogi odwiedzam i komentuję z własnej woli ;]

Ważne!

Zdjęcia, na których został umieszczony adres tej strony, są mojego autorstwa. Proszę o nie kopiowanie ich bez mojej zgody.